luni, 14 decembrie 2009

De prin lume adunate

Îmi pare rău ca nu am început un jurnal de sarcina cum e mare moda. Dar niciodata nu e prea târziu. O sa încep de astazi.
Draga jurnalule,
mi-am facut analizele ca şi orice om conştiincios şi m-am hotarat să caut pe net valorile normale ale hemoglobinei.
Le-am gasit şi uite ce am mai gasit:

"Va puteti satisface "poftele" in limite rezonabile si fara a exclude alte alimente. Daca aveti pofta de a manca lucruri care nu sunt alimente, cum ar fi pamant sau zid, cereti sfatul medicului."

Întrebarea care se impune: ce te faci daca ţi se face pofta de cacat? Te adresezi medicului sau te apuci şi dai sfaturi ca şi autorul articolului citat mai sus?

2 comentarii:

  1. Ioi, daca stiam ca ai blog, alta era distractia! da am apucat si m-am delectat deja o tura :))

    RăspundețiȘtergere
  2. tania draga vorbim zilnic sau aproape si eu aflu abia acum ca ai blog!
    bravo!
    de ce nu ai continuat cu jurnalul, aveai material de citit elenei cand nu va dori sa doarma...

    RăspundețiȘtergere